<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d342808067543714153\x26blogName\x3d%E1%83%A6His+%E2%99%A5+Hers+Co%E1%83%A6\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://fiorelamour.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://fiorelamour.blogspot.com/\x26vt\x3d8170164973397551213', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Monday, December 22, 2008 朋友


Cute Quotes
♂(o^.^)o o(^.^o)♀
Do the word "respect" means alot to you?
It does for me.

If someone ever disrespected you for more than once,
would you still respect that person?
For me i wont.

I hate it when someone disrespect me,
and yea maybe im a little petty, but thats who i am.
Thats my way of life,
you respect me, i respect you.
If you dont, then dont hope that i will.
我从以前就把你当成最,
无论什么事情我都会第一个想让你知道,
我以为和得来,
但有时,我总觉得你并不当我是很好,
只是普通。
我曾经很努力的试着拉近我们的友情,
我很想我们真的能够成为最好。
但我却失败了,久而久之也放弃了。

其实不只是你,
在班里,我都会觉得很压力。
我总觉得我跟你们合不来。
我不知道是什么原因,
是因为我的成绩吗?
还是我不容易相处?

你们总拿我的成绩来比,
说我聪明,你们笨。
其实我并不喜欢这样。
难道我考好一点,有错吗?
不知不觉,
我跟你们之间,隔着了一条河。

到了今天,我还是很努力地想拉近我们的友情。
想尽办法都要越过那条河。
我每次都会在你们面前装傻,
因为只有这样才能引起你们的注意。

但有时我会觉得累当我没搞笑时,
你们就会说我骄傲,说我凶。
其实我并没有,我只是累了而已。

我这个人真的会那么难相处吗?
我觉得应该是吧。
我比较内向,有什么事情我都会收在心里。

如果我和你们的那个距离,
不是因为我的成绩,
而是我做错了什么东西,
我向你们道歉,
请原谅我。

但关于尊重的那个问题对不起,
我无法道歉,
因为我真的,真的很不喜欢不被放在眼里的那种感觉

谢谢你帮我做过的每一件事,
我永远都不会忘记。
虽然我们没讲话了,
但我还是把你当成朋友,
在我的心里面,你还是我的朋友。
我很想知道,我呢?

如果真的合不来的话,
真的很抱歉,
毁了这份友情,
全都是因为我。
为了一个不爽,
又不是对你的,
让我们变成这样。
我知道就算合得来,
我们的心,
一定会有伤痕吧?
但总比这样好。
我很想念我们以前一起搞笑,
一起开开心心相处的时候。

我很想回到过去,
重新来过,
重新认识过,
可能我们现在会不一样吧?

对不起,朋友。
(o^.^o) ♪♫ Sayonara~

Cute Quotes

Labels:

Comments:
aikz? what happened?
but don't worry..
you already have a great person next to you!
that's more than enough, right?
 
我不知道该说些什么
希望大家的友情不会被伤害

长大了的世界
一点都不好玩

TinGz*~
 
No Idea~
haiz....hope eveything will be okie~
 
你怎么啦?
是在说K2吗?
我们都当你是好朋友啊~
别这样 ,
成绩好是因为你的努力。
而且...
我们大家都很喜欢你叻~~
 
哈哈 虽然你误会了
可是我还是很开心叻 =)
 
ting, i hope u don think too much... maybe the thing is no as bad as wat u think... so free to chat v me ur trouble... n don forget i ll always support u jz as wat u did for me!!!
REally appreciate our frenship^^
muackz....
 
hello...i wonder...who was the person who wrote tis..if u were a gal...then its ok..but if u were a boy..then you'd understand..you need to stop listenin to urself..love, respect and trust ur fren..
用一生来建立的友情,只需要一秒来吹毁..is that so? dont prove it pls.

- 路人 -
 

Post a Comment



<< Home









•*¨*•.¸¸Poh¸¸.•*¨*•
Sensitive, sentimental at times. Dreamy & enjoy life to the max!~

•*¨*•.¸¸Ting¸¸.•*¨*•
an aries penang babe with attitude! simple life full of excitement. hearts dear & friends & family. alive, GLAMOROUS and that's me (:


Jeffrey Ooi

Create Your Badge

Lee Wan Ting

Create Your Badge


ShoutMix chat widget


March 2008 April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 August 2011 September 2011 November 2011 January 2012 March 2012 August 2012 February 2013
Andrea Apple Boney Boon Hwee Chew Chung Ecery Eric Evelyn Evonne Huan Huan Sheng Hui Mei Jiao Joey Juanita Kar Hong Kar Yin May Yee Mei Fang Michelle Mincci Phei San Rebecca Shi Ying Shuang Spirit Sweeli Tee Yee Ting Wen Zhong Ying Xuan Zhen Hao Zhi Ying